donderdag 20 november 2008

POSTING web 2.0

Wat een informatie en mogelijkheden, het duizelt je gewoon.
Het zal nog wel even duren voor ik de voor mij relevante zaken er uit kan filteren!
Voor de bibliotheek is het in ieder geval van belang dat wij een idee hebben waar het over gaat.
Het uitwisselen van ervaringen en kennis gaat op een onvoorstelbaar snelle wijze.
Ik vraag me alleen af, hoe iedereen de tijd vindt om het allemaal te volgen!
Verder ben ik toch wel nieuwsgierig geworden en ga verder op ontdekkingstocht.

2 opmerkingen:

Letty zei

Hallo Hilly,
het gevoel komt me bekend voor, maar uiteindelijk maak je een keuze wat voor jou wel of niet bruikbaar is. Waarschijnlijk laat je dingen weg en voeg je andere toe. Als je maar plezier hebt in het ontdekken, dat is het belangrijkste. Ik ben nu zelfs aan het twitteren ;-)

Marian Stouten zei

Aan de reactie van Letty heb ik
nauwlijks iets toe te voegen.
Je posting over Web 2.0 zal iedereen herkennen.

Plezier hebben met de dingen staat voorop en dat heb jij.

Daarbij is de cursus goed en nodig
voor ieder gastvrouw/gastheer.