maandag 2 februari 2009


YES, I DID IT!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het in het begin moeilijk heb gehad. Een computer die vastliep op Netvibes en er waren ook computervaardigheden die ik niet beheerste. Met de aankoop van een laptop, een beetje hulp en een flinke dosis doorzettingsvermogen is het me gelukt! Er is een wereld voor me opengegaan. Dit is niet alleen van belang voor mijn werk, maar privé beweeg ik me ook veel efficiënter en vaker over het web. Verder geeft het zelfvertrouwen als je een vraag van een internetter krijgt. Je hoeft nu niet bij voorbaat te zeggen dat je er geen verstand van hebt! Veel dingen vond ik leuk om te doen: filmpjes, foto's, muziek en My Discoveries.
23dingen was voor mij een openbaring!

4 opmerkingen:

Hanny zei

Goedzo Hilly! Nu eerst stofzuigen 's ochtends voordat je je laptop aanzet hoor! Anders wordt dat niks meer....

Gefeliciteerd!

Hanny

Letty zei

fantastisch dat je de "23dingen" hebt afgerond met zo'n positief gevoel!

Van harte gefeliciteerd door Letty

P.S. is Bouke ook blij?

Hilly zei

Leuk dat jullie zo snel gereageerd hebben! Het geeft echt een goed gevoel nu het afgerond is. Vervolgens kan ik dingen die ik onderweg tegenkwam eens wat beter bekijken!
Bouke kan nog heel wat uurtjes op z'n kleedje doorbrengen. Overigens is Bouke belangrijker dan de stofzuiger!

Marian Stouten zei

Geweldig Hilly !!!
Een topprestatie !!!
Zo leuk dat je zowel voor je werk als privé iets gehad hebt aan de 23 dingen.
Het klopt allemaal wat je zegt !!

Gefeliciteerd !!!!!