dinsdag 20 januari 2009

WEB 2.0


Als ik achter de laptop ga zitten om de web 2.0 sites te onderzoeken heeft mijn hond Bouke al door dat het lang gaat duren voor hij uitgelaten wordt.
Het is zoveel dat je moeite hebt om te kiezen. Er zijn veel bij die ik niet ken.
Ik gebruik in de praktijk al veel sites, zonder dat ik me er van bewust ben.
Ik "skype" bijvoorbeeld al jaren met een vriendin die in Engeland woont.
www.frankwatching.com geeft een goed beeld en wat houvast om verder te gaan. Ik vond schoolbank.nl en heb me daar ingeschreven. En toen was ik nog veel meer tijd kwijt.....

1 opmerking:

Marian Stouten zei

Mooie hond !
Dat "skypen" is toch geweldig !
Kletsen met vrienden over de hele wereld,elkaar zien en dat allemaal zonder extra kosten.
Alles is bijna Web 2.0 en ik kan me voorstellen dat kiezen lastig is.
Het gaat erom dat het begrip Web 2.0 helder voor je is.
Ook ik was me er niet van bewust dat ik veel sites gebruik die horen bij Web 2.0 b.v. Marktplaats en Hotmail.